Petak, 15/03 - Fudbal, Francuska, Liga 1
15/03Lil vs MonakoDupla šansatip: X2
6 / 10 Ulog
14/03/2019 15:22
Lil - Monako
Ovog vikenda je na programu 29. kolo francuske Lige 1 a za vas smo izdvojili duel između Lila i Monaka. Meč je zakazan za 21 čas.
Lil

Fudbaleri Lila pružaju fantastične partije ove sezone i trenutno se nalaze na drugom mestu koje naredne sezone direktno vodi u Ligu šampiona. Trenutno Lil ima čak sedam bodova više od trećeplasiranog Liona koji ima težak meč sa Monpeljeom, pa može se vrlo lako desiti da ta bodovna razlika bude i veća posle ovog kola. U poslednjih pet mečeva fudbaleri ove ekipe su tri puta pobedili i dva puta remizirali a u tom periodu su primili samo jedan gol što je podatak za svaku pohvalu. U prošlom kolu su na gostovanju kod Sent Etjena slavili sa 1:0, dok su istim rezultatom kolo pre toga bili bolji i od Dižona.

Monako

Bila je ovo jedna katastrofalna sezona za Monako sve do trenutka dok se Leonardo Žardim nije vratio na klupu ekipe iz kneževine pošto prethodno eksperiment sa Anrijem nije uspeo. Od tada Monako ne zna za poraz i konačno su se pomerili malo iz najopasnije zone pošto se trenutno nalaze na 17. mestu i imaju šest bodova više od ekipe koja će naredne koja će naredne sezone igrati u Ligi 2. U prošlom kolu su na svom terenu remizirali sa ekipom Bordoa iako su bili bolji protivnik u tom meču, čak su i došli do vođstva krajem susreta ali je taj gol opravdano poništen.

Naš predlog

Odlično igra Lil ove sezone, i po svemu sudeće će na kraju kao drugi ići direktno u Ligu šampiona pošto imaju čak sedam bodova viška u odnosu na trećeplasirani Lion. Sa druge strane Monako je procvetao ponovnim dolaskom Žardima u klub i od tada nisu zabeležili nijedan poraz pa su se pomakli malo iz opasne zone, ali i dalje nisu skroz bezbedni. Upravo zbog toga smo mišljenja da ekipa iz kneževine neće izgubiti na ovom meču i predlažemo vam da probate sa duplom šansom x2 koju kladionica 10bet plaća sa kvotom 1.64.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*