• Korisnička podrška bi mogla biti bolja
  • Ne može se koristiti pravi novac
Sending
User Review
0 (0 votes)

Opšte informacije

1xBit kladionica postoji od 2016.godine i jedan je od retkih koji igračima nudi uplatu i isplatu u kripto valutama. Ova kladionica predstavlja svojevrsnu kombinaciju kla]enja i kriptovaluta, a više o njoj saznajte u tekstu koji je pred vama.

Kada posetite njihovu web stranicu već na samom startu ćete shvatiti o koliko ozbiljnoj kompaniji se radi. Imaju super moderan web sajt koji odiše inovativnošću. Navigacija na sajtu je laka jer su pri izradi korišćene najmodernije tehnologije dostupne na internetu. Web sajt ima opciju prevođenja na 62 svetska jezika među kojima je i srpski pa ni ta vrsta razumevanja neće biti problematična.

Veb stranica

1xBit kladionica, kao što smo već rekli, ima izuzetno modernu veb stranicu. Sve na njoj je urađeno i uređeno po najvećim svetskim standardima. Meni za pretragu igara i događaja se nalazi sa leve strane. Lep je, pregledan i lak za rukovanje. Na centralnom delu stranice u jednom redu obično nude tri najatraktivnija para iz neke od najjačih evropskih fudbalskih liga (najčešće Premier liga). Odmah ispod te “trake” se nalaze i ostali najzanimljiviji parovi koji se igraju tog dana, a sami možete selektovati koji sport hoćete da vam se prikazuje. Sa desne strane stranice se nalaze neke opcije koje vas mogu odvesti najčešće u njihov onlina kazino.

1xBit kladionica
1xBit kladionica

Pokrivenost

1xBit kladionicu odlikuje i sjajna pokrivenost sportovima i raznim sportskim događajima. Ukoliko volite da se kladite koristeći kripto valute ili želite da isprobate takvu vrstu klađenje ova kladionica vam nudi bezbroj mogućnosti. Jednostavno nema te lige ili sportskog događaja koji oni ne nude u svojoj svakodnevnoj ponudi. Od nezaobilaznih fudbala, košarke, rukometa, odbojke, do bejzbola, badmintona, karlinga, snukera itd. 1xBit je 100% pokriven.

1xBit ponuda

Retke su stranice za sportsko klađenje koje nude tako širok spektar igara za određeni meč, a posebno klađenje na kripto valute. Verovali ili ne, za fudbalske utakmicu imate na raspolaganju više od 1.300 igara samo zaodređeni pojedinačni duel. Naše iskustvo govori da je to zaista impresivna brojka, što naravno pridonosi olakšanju zarade. Ovde se osim osnovnih 1, x, 2, broja golova, možete kladiti i na mnoge specijalne ponude. Postoji bezbroj kombinacija poput konačnog tipa i golova, penala i golova, načina postizanja gola (nogom, glavom) i tako dalje. Isto tako imaju neverovatno veliku ponudu i na parove iz drugih popularnih sportova poput košarke (200 i više igara), odbojka (100 i više igara) itd.

Koeficijenti

Sa sigurnošću možemo da tvrdimo da je 1xBit jedna od najveća kompanija za klađenje i u mnogim su slučajevima igračima nudi veće izglede za dobitak od svoje konkurencije. Kad kažemo veće mislimo na to da smo često primijetili po koeficijentima na konačan ishod i ukupnom broju golova, jer ponekad koeficijenti u velikim kladionicama znaju pasti kad su u pitanju poluvreme i azijski hendikepi. Naravno, ako se odlučite igrati u 1xBitu, nećete zažaliti.

1xBit bonus

1xBit kladionica svojim novim igračima donosi bonus dobrodošlice u vrednosti do 7 BTC. Sve što treba da uradite je da se registrujete na veb stranicu ove kladionice, unesete prvi depozit nakon čega ćete dobiti bonus. Pored toga imaju i “kešbek bonus poene”. To je opcija po kojoj svakim odigranim tiketom bez obzira da li je dobitan ili gubitan sakupljate bonus poene. Tako nakupljene bonus poene kasnije možete razmeniti za promo kodove koje možete koristiti za dodatno klađenje.

Uživo klađenje

Kakva bi to online kladionica 1xBit mogla biti da nema dobru ponudu za klađenje uživo. Klađenje uživo posebno je popularno među igračima jer izaziva posebno uzbuđenje. Ova kladionica ima izvrsnu ponudu klađenja uživo i takođe pokriva mnoge sportove. Posebno je važno da na njihovoj veb stranici imate statistike za koje se često zna da su ključni faktor u klađenju, kao i da imate i uživo prenose popularnih utakmica na koje se možete kladiti uživo.

1xBit - klađenje uživo
1xBit – klađenje uživo

Mobilno klađenje

Mobilna verzija 1xBit kladionice je izuzetno moderna. Možete igrati gde god želite, kako god želite i kad god želite. Sve što vam je potrebno je da imate dobru internet konekciju. Ukoliko web stranici pristupit preko telefona ili tableta imaćete iste opcije i mogućnosti kao da ste pristupili desktop verziji njihovog sajta.

Ukoliko želite možete na svoj mobilni telefon instalirati aplikaciju za Android ili iOS mobilni telefon. O tome koliko su dobro urađene aplikacije ne treba trošiti reči. Aplikaciju za Android telefone morate instalirati direktno sa njihove veb stranice jer Google Store ne podržava aplikacija za klađenje, a iOS aplikacija je dostupna u App Storeu.

Uplata sredstava

Uplata sredstava u 1xBit kladionici moguća je pomoću kripto valuta. Podržane kripto valute su:

• Bitcoin,
  • Local Bitcoins,
  • Mycelium,
  • Paymium,
  • Happy Coins,
  • Coinmama,
  • Crex 24,
  • Bitit,
  • CoinCorner,
  • BitSquare,
  • Coin ATM,
  • Belgacoin,
  • Bitpanda.

Postoji 63 različite metode za uplatu, a igračima iz Srbije je dostupno njih 13. Ono što uvek najviše zanima potencijalne igrače je i provizija prilikom uplate sredstava, a ona je u ovo slučaju minimalna ili je uopšte nema.

Isplata sredstava

Isplata u 1xBit je veoma brza i sigurna, a vrši se istim metodama kao i uplata. Vreme obrade naloga za isplatu je kratko. Ne postoje limiti pri povlačenju sredstava, a rade po principu što više povlačite više ćete dobiti.

Korisnička podrška u 1xBit

1xBit kladionica gotovo da i nema neki deo koji bi zahtevao da se obratite korisničkoj podršci radi nejasnoća, no i ako se to desi nema potrebe da brinete. U ponudi imaju chat uživo gde vam operater u vrlo kratkom roku daje odgovor na koje god pitanje da imate. Operateri bi mogli biti malo brži i ažurniji jer se ponekad duže čeka na odgovor.

Ono što nemaju je podrška na srpskom jeziku, a osim na engleskom sa operaterima možete komunicirati na nemačkom, francuskom, ruskom, španskom, portugalskom, turskom i kineskom.

Zaključak za 1xBit kladionica

Ako želite da se kladite koristeći kripto valute ne postoji bolji izbor od 1xBit kladionice. Veliki broj sportskih događaja, moderan dizajn sajta, raznovrsna ponuda načina za uplatu i isplatu i mogućnost igranja na svim modernim uređajima su dovoljan razlog da oprobate ovu kladionicu.