• Isplata
  • Korisnički servis
  • Uživo klađenje
  • Mobilno klađenje
3.6

Rezime

Soccerbet kladionica svojim igračima nudi širok izbor sportskih događaja na koje se mogu kladiti, ponuda događaja na klađenje uživo može biti i veća ali je zadovoljavajuća. Odlični koeficijenti i dobri bonusi su karakteristika ove kladionice koja iz dana u dan nudi sve više opcija za klađenje svojim igračima.

Pros

• Jednostavna registracija
  • Široka onuda i dobra pokrivenost
  • Klađenje uživo

Cons

• Nedovoljno opcija za uplatu i isplatu
  • Zastareo izgled sajta
  • Nedovoljno bonusa i promocija
Sending
User Review
4 (7 votes)

Opšte informacije za Soccerbet kladionica

Soccerbet kladionica jedna od vodećih i najznačajnijih sportskih kladionica u Srbiji. Ova sportska kladionica ima razvijenu mrežu od preko 150 poslovnica širom naše Srbije i ima oko 800 zaposlenih.Soccerbet kladionica postoji već 14 godina u Srbiji i prati savremene trendove poslovanja, pa je igračima omogućila da imaju opcije za igranje kao i najveće kladionice u Evropi. U svojoj ponudi imaju i objekte u kojima pored klađenja na sportkse događaje igrači mogu isprobati i neke od kazino igara, osvežititi se uz napitke po pristupačnim cenama i pratiti sportske događaje u ugodonom ambijentu. Soccerbet kladionica ima i svoj teletext preko kog igrači mogu pratiti rezultate uživo.

Veb stranica

Soccerbet kladionica ima jednostavnu, a modernu veb stranicu. U korak sa svetskim trendovima njihova veb stranica ima sve što je potrebno da jedan prosečan igrač može na lak, brz i efikasan način pronaći i odigrati parove. Glavni meni za sportsko klađenje se nalazi an levoj strani i tu se nalazi podela na sportove i mečeve koji počinju uskoro. Igrač može izabrati da li želi da pregleda parove 1 sat, 3 sata, 24 sata ili 3 dana unapred, a može pogledati i kompletnu ponudu odjednom. Ono što nismo našli na na jednoj online kladionici je opcija za proveru jačine internet signala koji imate na svom uređaju, a ta ikonica se nalazi u gornjem desnom uglu i posebno je korisna igračima koji igraju uživo.

Soccerbet kladionica
Soccerbet kladionica

Pokrivenost u Soccerbet

U ponudi Soccerbet kladionice postoji mogućnost klađenja na sve najpopularnije sportove u svetu uključujući fudbal, košarku, tenis, rukomet, itd. Pored njih ne oskudevaju ni u ponudi iz sportova kao što su hokej, bejzbol, futsal i drugi. Tu su i razni specijali (korneri na meču, žuti kartoni, strelac na meču, broj poena – košarka, golovi u ligi itd).

Ponuda

Ponuda u Soccerbet kladionici je slična onoj koju imaju vodeće kladionice u Srbiji. Gotovo da nema takmičenja iz kog nećete naći ponudu mečeva kod njih. Opcije za klađenje na određeni par su nešto manje nego kod konkurenata, ali čini se da iz dana u dan popravljaju i ovaj segment. Igračima je bitno da na par koji žele odigrati imaju što više prostora za igru pa u Soccerbet kladionici u tom smislu idu i ka proširenju ove ponde. Njihova ponuda je iz dana u dan sve veća i raste sa potražnjom od strane igrača.

Koeficijenti

Što se tiče koeficijenata za klađenje Soccerbet kladionica ima koeficijente u rangu ostalih kladionica u Srbiji, ili za nijansu više. Nema čestog obaranja koeficijenata što je slučaj kod nekih kladionica pa i ovom segmentu možete biti prilično sigurnu da će ono što ste izabrali za igranje biti ispraćeno i na tiketu prilikom uplate.

Soccerbet bonus

Soccerbet kladionica igračima nudi bonus do 400 %. Da bi ostvarili taj maksimalni bonus potrebno je da na svoj tiket staviti 40 parova. Bonus se ostvaruje uz minimalnu kvotu 1.25 po događaju.

Osim toga imaju i CASH BACK povraćaj novca za tikete sa jednim promašenim parom. Za tiket sa jednim promašenim parom i kvotom 28+ igrač dobija povraćaj uloženog novca, ako pogodite kvotu 48+ uz jedna promašen par dobijate dvostruku vrednost uplate i tako sve do kvote 988+ kada na tiketu uz jedan promašen par od Soccerbet kladionice dobijate povraćaj novca u visini 100 puta od uplate.

Uživo klađenje

Na veb stranici Soccerbet kladionice igrači imaju mogućnost i za uživo kladjenje. Ponuda događaja za klađenje uživo nije baš na očekivanom nivou. Najviše događaja ima iz najpopularnijih sportova fudbal, košarka, tenis, rukomet, itd. Ono što je dobro je to što je stranica za klađenje uživo pregledna i na njoj vrlo lako mogu da se klade i početnici kao i iskusniji igrači.

Soccerbet - klađenje uživo
Soccerbet – klađenje uživo

Mobilno klađenje

Soccerbet kladionica u svojoj ponudi ima i aplikaciju za android mobilne telefone. Moguće ju je skinuti direktno sa veb stranice. Već pri prvom uslasku na Soccerbet kladionicu preko telefona bićete upitani da li ćelite da je instalirate. Ako se odlučite da to uraditi odmah proces će biti započet, a na veb stranici imate detaljne instrukcije ako da to uraditi. Ako želite da je instalirate kasnije i to možete uraditi jednostavno klikom u meniju na kategoriju ‘mobilna aplikacija’. Na ovaj način ćete moći da se kladite sa svog mobilnog telefona i imaćete iste opcije za klađenje i igranje kao i na desktop verziji. Ukoliko, pak, ne želite da insralirate aplikaciju Soccerbet kladionici možete pristupiti i preko bilo kog pretraživača sa vašeg telefona jer je veb stranica optimizovana za te uređaje.

Uplata sredstava

Na korisnički nalog u Soccerbet kladionici sredstva se mogu uplatiti na sledeće načine:

– u bilo kojoj poslovnici SOCCER kladionice;
– platnim karticama (VISA, MasterCard i Maesrto);
– u banci ili pošti i E-bankingom;

Isplata sredstava

Soccerbet kladionica za isplatu sredstava ne nudi velike mogućnosti. Igrači svoj novac mogu podići u nekoj od poslovnica ili na bakovni račun. No to je praksa koja važi za skoro sve kladionice u Srbiji.

Korisnička podrška u Soccerbet

Ukoliko vam nešto ne bude jasno u vezi klađenja, registracije, uplate, ispalte uslova i pravila korišćenja, možete se obratiti korisničkom servisu Soccerbet kladionice. Komunikacijasa njima je moguća isključivo putem emaila ([email protected]). Ovu kladionicu možete prtatiti i putem društvenih mreža, pa je moguće ostvariti interakciju sa njima i na taj način.

Zaključak za Soccerbet kladionica

Soccerbet kladionica je jedna od najvećih i najstarijih u Srbiji. Poseduju veliki broj poslovnica širom zemlje, a kako vreme zahteva sve prisutniji su na online tržištu. I to ne samo prisutni već itekako konkurentni sa svojom ponudom, koeficijentima, bonusima i dostupnim igrama. Naravno, postoje segmenti na kojima moraju poraditi, ali s obzirom kako rapidno napreduju ne sumnjamo da će uskoro otkloniti te manje nedostatke.