• Bonus
  • Korisnička podrška
  • Uživo klađenje
  • Mobilno klađenje
4.7

Rezime

MaxBet internet kladionica je jedna od najboljih u Srbiji. Imaju veoma dobru ponudu uz odlične koeficijente. Svojim registrovanim igračima nude mogućnost praćenja uživo mečeva na koje su se kladili uz veoma dobre ponude za klađenja uživo.

Pros

• Velika ponuda
  • Dobra pokrivenost i solidni koeficijenti
  • Odlična korisnička podrška
  • Veoma dobra aplikacija

Cons

• Nešto stariji dizajn sajta
  • Pomeranje granica kod poena igrača iz košarke
Sending
User Review
2.83 (6 votes)

Opšte informacije za Maxbet kladionica

MaxBet kladionica postoji već duže vreme  u Srbiji. Nastala je 1997.godine pod imenom ”JuKrijkos” u Zrenjaninu. 2008.godine dobija ime MaxBet koje nosi i danas. Danas ta kompanije posluje u celoj Srbiji, ali i u velikom broju gradova u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Kao i većina kladionice MaxBet je počeo otvaranjem kladioničarskih poslovnica širom zemlje. Već na samom početku svog rada trudili su se da budu što bliže evropskim standardima klađenja. Oni su prvima uveli neke usluge kao što su Cash-Back kao i opciju onlajn provere statusa tiketa. Odnedavno imaju i stranicu koja je dostupna samo igračima iz Crne Gore.

Veb stranica

Veb sajt Maxbet kladionice na prvi pogled deluje pomalo zastarelo u odnosu na konkurenciju. Ono što je ipak važnije, a to je snalaženje na samom sajtu nije problematično. Sa leve strane u meniju je moguće pronaći sve sportove koji se nalaze u ponudi tog dana, live klađenje, live stream određenih mečeva koji su u toku, 50 mečeva koji počinju uskoro i 50 mečeva sa TOP ponudom. Takođe u samom meniju su prikazani i bonus tipovi, pa ih ne morate sami tražiti.

Na stranici su prikazani koeficijenti za igre konačan ishod, ukupno golova i GG. Ako želite pogledati ostalu ponudu za svaki par ponaosob morate kliknuti na ikonu +. Meni koji vam se u tom slučaju otvara je lak za korišćenje i nećete imati problema da nađete igru koja vas zanima.

MaxBet kladionica
MaxBet kladionica

Pokrivenost

MaxBet u svojoj ponudi ima klađenje na gotovo sve sportske događaje širom sveta. Od najpopularnijih sportova poput fudbala, košarke i tenisa do manje popularnih sportova kao što su pikado i snuker uvek ćete naći neki par za klađenje. U svakom momentu bez obzira o kom dobu godine se radi u ovoj online kladionici ćete naći širok izbor događaja na koji se možete kladiti. Šta god da volite od popularnih sportova fudbal, košarka, odbojka, tenis, rukomet, dop onih manje popularnih kao što su stoni tenis, badmington, pikado, kriket u ovoj kladionici ćete naći gotovo pa sve što se može ponuditi u okviru sportskog klađenja.

Tu su takođe i virtuelni sportovi koji su postali jako popularni tokom pandemije koronavirusa kada sportskih događaja širom sveta gotovo da nije ni bilo. U ponudi imaju virtuelni fudbal, virtuelnu košarku i virtuelni tenis.

MaxBet u ponudi ima virtuelne i kazino igre kao i tombolu.

Ponuda u Maxbet kladionica

Kladionica MaxBet se ponosi širokom ponudom na veliki broj mečeva koje nude svakog dana. Bez obzira koji sport izaberete ili koji duel izaberet ova kladionica vam nudi i preko 600 različitih opklada na jedan meč. Jednostavno nakon klika na par koji želite odigrati otvara vam se novi prozor sa pregršt mogućnosti. Vaše je samo da izaberete ono što vam najviše odgovara. Ovakvu ponudu nećete naći u svakoj kladionici. Tačnije, veoma je malo kladionica koje igraču nude ovako širok spektar opcija na neki meč. Čak i kod drugih sportova broj ponuda na jedna događaj je daleko veći nego kod konkurencije. Jednostavno MaxBet je na ovim prostorima postavio standard koji teško ko može da dostigne kada je ponuda u pitanju.

Koeficijenti

S obzirom da se radi o jednoj od najpopularnijih kladionica u Srbiji onda ne čudi i činjenica da imaju odlične koeficijente. Upravo je to ono što igrači u sportskim kladionicama najviše vole, ali i o čemu najviše vode računa. Dobra ponuda uz dobre koeficijente je nešto što igrače i dovodi u kladionicu, a tako nešto je odlika MaxBet kladionice. Ono što im donekle zameraju igrači su margine na poene kod košarkaških mečeva kada govorimo o opkladama na broj postignutih poena određenog igrača. Tu znaju često da menjaju granicu u zavisnoti od broja i visine opklada koje se postave na određenog igrača.

Maxbet bonus

MaxBet kladionica ima više nego dobre bonuse kako za nove igrače, tako i za one koji igraju od ranije u njoj. Za nove igrače je dostupan bonus do 20.000 RSD uz 50% free bet bonusa Sve što treba da uradite je da se registrujete i uplatite novac na svoj račun.

Uplatili ste na Vaš Online nalog depozit u vrednosti od 100,00 evra.

U Promo FREEBET Bonus Dobrodošlice će biti prebačeno 50% vrijednosti uplate, u ovom slučaju je to 50,00 evra.

Uplatom tiketa koji ispunjavaju gore navedene uslove korak po korak ćete oslobađati Vaš Promo Freebet Bonus Dobrodošlice koji će kada se odblokira, biti prebačen na Vaš FREEBET nalog i moći ćete koristiti dobijena sredstva.

U našem prijeru, morate da uplatite tikete u vrjednosti od 200,00 evr ( tiketi koji će odblokirati bonus moraju imati minimalno 3 meča i ukupnu kvotu 2.00 ili veću u roku od 60 dana )

U svakom trenutku klikom na “katanac” ispod FREEBET Bonusa ćete moći vijeti koliko procenata Promo FREEBET Bonusa ste odblokirali i koliko je još neophodno da Vam sredstva budu prebačena na FREEBET nalog.

Pored toga MaxBet daje bonuse do 500% na odigrane tikete. Minimalna kvota za koju važe bonusi je 1.25, a ako odigrate 35 parova na tiketu sa kvotom 1.25 ili većom dobićete nestvarnih 500% bonusa.

Tu je i opcija “bonus tip”. Svakog danna MaxBet u ponudi ima desetak parova na kojima nudi znatno veću kvotu od uobičajene s tim što na tiketu možete imati samo jedan par od ponuđenih.

Postoji i promocija “Svaki tiket dobija” –

KAKO DA UČESTVUJEŠ?

Neophodno je da imaš otvoren MaxBet online nalog.

Prijavi se na svoj MaxBet nalog, odigraj online tiket sa najmanje 5 događaja i najmanjom ukupnom kvotom 5,00 i osvoji Freebet bonus u iznosu 5-20% bez obzira na ishod odigranog tiketa!

BONUS TIP – Biraju desetak mečeva za koje vam u odnosu na redovnu ponudu, pružaju nešto veću kvotu na svim konačnim ishodima.

Ovi mečevi su obiježeni u štampanom dodatku kao i na sajtu sa “Bonus tip”.

Na tiketu možete odigrati maksimalno jedan par iz “Bonus tip” ponude i morate ga vezati sa minimalno dvje ili više utakmica iz regularne ponude.

Kvote mečeva iz regularne ponude ne smeju biti manje od kvote 1.25

Uživo klađenje

Ponuda mečeva za klađenje uživo u MaxBet kladionici je na očekivano visokom nivou. Tu možete naći gotovo sve aktuelne mečeve iz svih mogućih sportova, od fudbala, košarke,, rukometa, odbojke, preko tenisa, hokeja, futsala, ragbija i slično.

Ono što ih izdvaja je opcija LIVE STREAM mečeva koji su ponuđeni za klađenje uživo što je fantastična stvar koju ne nude ni neke velike svetske kladionice. Zahvaljujući ovoj opciji možete postaviti bolje opklade jer ćete se u realnom vremenu moći uvertiti u to kako teče igra i na šta se u određenom momentu najisplativije kladiti.

MaxBet - klađenje uživo
MaxBet – klađenje uživo

Mobilno klađenje

Klađenje preko mobilnog telefona na MaxBet sajtu je lako i dostupno svima. Sajtu možete pristupiti koristeći bilo koji pretraživač i možete sastavljati tikete, igrati i kladiti se uživo. MaxBet kladionica ima i aplikaciju za mobilne terlefone sa Android i iOS sistemima. Sve što je potrebno je da kliknete na vrh veb stranice gde će vam biti ponuđeno da izvršite instaliranje. Kada instalirate aplikaciju na njoj ćete imati sve iste mogućnosti za igranje kao i na sajtu. Aplikacija je odlično urađena i igranje na njoj je lako i jednostavno. Prednost aplikacije je i to što na njoj imate dostupno za igranje sve što postoji i na desktop verziji. Navigacija je laka i bez problema ćete naći ono što vas zanima bez obzira da li želite igrati sportsko klađenje ili kazino verziju koja je takođe dostupna u sklopu ove aplikacije.

Uplata sredstva

MaxBet prima kreditne i debitne kartice Visa, MasterCard, Maestro i iPay, bilo koje banke. Novac se uplaćuje direktno sa kartice.Novac koji ste uplatili preko kartice će veoma brzo biti dostupan na vaš račun. Novac uplaćen na nalogu MaxBet kladionice je potpuno siguran, a potvrda za to je mogućnost uplaćivanja ovim karticama. Jednostavno VISA i MasterCrad nikada ne sarađuju sa klijentima sumnjivog porekla.

Isplata na sredstva

Sa druge strane, mogućnosti za isplatu su malo manje u odnosu na uplatu. Na primer, iako je moguće uplatiti novac sa neke kartice, nije moguće da se novac isplati sa MaxBet naloga na neku od njih. Trenutno dostupne opcije za isplatu novca su na tekući račun korisnika, ili ličnim dolaskom u neku od MaxBet poslovnicu.

Maxbet korisnička podrška

Ukoliko imate nekih problema sa korišćenjem veb sajta, aplikacije, igranjem, uplatom ili isplato možete se obratiti korisničkoj podršci. Na sajtu imate opciju za chat uživo. Dovoljno je da kliknete na LIVE CHAT i otvoriće vam se mali prozorčić gde možete razgovarati sa nekim od operatera. Vreme čekanja na odogovor je veoma kratko. Postoji i telefon na koji možete pozvati, a ljubazni operateri će se potruditi da u kratkom vremenskom intervalu reševa problem ili nedoumicu koju imate.

Zaključak za Maxbet kladionica

MaxBet kladionica je bez sumnje jedna od najboljih kladionica u Srbiji. Inovativnost i napredna ponuda uz više nego dobru ponudu kako za klađenje pre početka meča tako i za klađenje uživo najbolja su preporuka da izabere ovu kladionicu. U ponudi često imaju razne bonuse i promocije koje vam mogu pomoći da se domognete lepog dobitka. Imaju tendenciju rasta i svakodnevno poboljšavaju svoju ponudu kako bi zadovoljili apetite i najprobiranijih igrača. Igranje u ovoj kladionici je sigurno i bezbedno tako da su svi uslovi za dobru zabavu i zaradu tu.